20+ anni di sperienza in l'industria!

Dui prublemi cumuni in u travagliu di a macchina formatrice di soffietti

A macchina formatrice di soffietti hè l'equipaggiu core di a produzzione di soffietti.Hè cumpostu di furmà muffa, sistema di trasmissione è sistema di cuntrollu.U so scopu di applicazione hè statu allargatu à diversi campi industriali.

Ci hè dui tippi di macchine di stampa di corrugazione: verticale è horizontale.A machina di forma di corrugazione verticale hà i vantaghji di apre è chjude u moldu in su è in giù, una piccula zona di pavimentu è una struttura compatta, ma hè difficiule di rimpiazzà u moldu, in particulare u rimpiazzamentu di u muffa di grande diametru.A machina di furmazione di corrugati horizontale hà una grande superficie di pavimentu perchè u so moldu di furmazione hè apertu è chjusu horizontale, ma hè assai più còmuda di rimpiazzà u moldu di a verticale, perchè hè più largamente utilizatu.U tubu generale di diametru chjucu adopta u moldu integrale, mentre chì u tubu di grande diametru adopta u moldu di bracket per via di u so pesu pisanti è di rimpiazzamentu inconveniente.Quandu cambia u diametru, solu u muffa di u core in u bracket deve esse rimpiazzatu, chì risparmia u costu di fabricazione di u moldu.

Dui prublemi cumuni in u travagliu di a macchina formatrice di soffietti

(1) Forma irregolare di ondulazione di u muru esternu
① A precisione currispundente di u modulu di furmazione ondulatu hè povera, è ci hè una dislocazione durante u clamping.U modulu deve esse rimpiazzatu o a sincronizazione di a velocità operativa di u modulu deve esse aghjustata.
② A catena di trasmissione di a macchina formatrice di soffietti hà accumulatu un errore di pitch per via di l'usura, risultatu in una dislocazione di u modulu.A catena di trasmissione deve esse riparata o rimpiazzata.
③ A temperatura di a matrice hè troppu bassa.A temperatura di u fustu deve esse aumentata bè.
④ A viscosità di a resina hè troppu alta.Sustituisce a polvera di resina cù viscosità bassa.
⑤ A temperatura di a canna hè troppu bassa.A temperatura di a canna deve esse aumentata bè

(2) Difficultà di furmà
① Ci hè un prublema cù a qualità di materia prima è ausiliaria.Verificate se u mudellu di resina è a qualità di diversi additivi sò qualificati.
② U capu è u modulu ùn sò micca calibrati.A testa è u modulu di furmazione deve esse recalibrate.
③ A temperatura di a canna hè bassa.A temperatura di a canna deve esse aumentata bè.
④ U cuntenutu di umidità di a materia prima hè altu.A materia prima deve esse secca.
⑤ A formula hè irragionevule, è a quantità di lubricanti interni è esterni hè troppu altu.U disignu di a formulazione deve esse adattatu in modu adattatu.


Tempu di post: 16-mar-2022