20+ anni di sperienza in l'industria!

Analisi di u mercatu di l'industria di i machini plastichi

A causa di l'intruduzioni di tecnulugia avanzata straniera, l'industria di a machina plastica di China hà migliuratu u livellu tecnicu di i prudutti, accumpagnatu da u vantaghju di u costu di i prudutti, attraversu l'esplorazione attiva di u mercatu internaziunale, aumentendu l'esportazione di i prudutti di machini plastichi hè cumplettamente pussibule.

Da a perspettiva di i futuri paesi d'esportazione è e regioni di i prudutti di machini plastichi di a Cina, u mercatu di l'Europa uccidintali hà esigenze elevate in u livellu tecnicu è a qualità di i prudutti, chì hè sempre difficiule per a Cina per entre.U Giappone hà alti barrieri cummerciale è tecnulugia è ùn hè micca una destinazione d'esportazione maiò.Ancu s'è i Stati Uniti hà un altu livellu di tecnulugia, ma i bisogni sò dinù multi-livellu, ogni annu à impurtà a so propria mancanza di o ùn vulete pruduce prudutti, machini plastica hè unu di elli.Attualmente, certi di i nostri prudutti sò intruti in u mercatu americanu, è in u futuru, ci sarà qualchì sviluppu.

Mercati Southeast Asian è Hong Kong sò i mercati tradiziunali spurtati di machini plasticu, è a dumanda in sti rigioni hè attesa à cresce duranti lu pirìudu deci-cinque anni Pianu, soprattuttu Vietnam.

In l'ultimi anni, per via di u sviluppu di l'automobile, l'apparecchi domestici è l'industria di a cumunicazione, l'India hà guidatu una grande dumanda di prudutti di plastica, è a dumanda hè prevista di espansione in i prossimi anni.Dunque, l'India hè i prudutti di a machina plastica di a Cina per esplurà attivamente u mercatu.

Certi paesi petroliferi è regioni in u Mediu Oriente, cum'è l'Iran, l'Emirati Arabi Uniti, u Yemen, l'Arabia Saudita, etc., anu un altu ingressu in cambiu è una dumanda crescente di machini plastichi.

A Russia è l'Europa di l'Est anu un grande putenziale è sò ancu unu di i principali mercati di a Cina.Questi paesi ùn anu micca capacità di produzzione di macchine plastiche domestiche, s'appoghjanu à l'impurtazioni.Inoltre, l'America di u Sudu è l'Africa sò ancu mercati potenziali per l'esportazione di a Cina di machini plastichi.

Da l'esportazione di u scambiu straneru è u numeru di i prudutti di l'esportazione, hè stimatu chì in 2005 è 2010, u pruduttu righjunghji 17 milioni di DOLLARS è 30 mila euru, u numeru di prudutti righjunghji 10 mila è 15 mila setti rispettivamente.

In cortu, da a perspettiva di a capacità di u mercatu, a machina plastica hè una industria cù un grande putenziale di sviluppu, ma ancu una industria promettente di alba.


Tempu di pubblicazione: 03-06-2019