20+ anni di sperienza in l'industria!

L'industria di a machina plastica di a Cina hè bona per luttà contra l'epidemie

Attualmente, a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie naziunale hè entrata in una fase critica, è tutte l'industrii è l'industrii utilizanu i so modi per liberà a so energia è cuntribuiscenu à a lotta contru l'epidemie.A plastica hè una materia prima impurtante per i materiali di prevenzione epidemica.Cum'è a machina mamma industriale di l'industria plastica, i culleghi in l'industria di a machina plastica di a Cina superanu numerosi difficultà, rispondenu rapidamente è piglianu azzione attiva per fà cuntributi impurtanti à vince a battaglia contr'à l'epidemie.

1. Siccomu l'epidemie hè stata cuntrullata in modu efficace in tuttu u paese è l'imprese è l'istituzioni pubbliche anu ripigliatu u travagliu unu dopu l'altru, a dinamica in tempu reale di l'epidemie di wuhan hà toccu u cori di centinaie di milioni di Cinesi, è a salute è l'epidemie puntuale. a prevenzione hè diventata u tema di più attenzione.

2. A causa di i prudutti una-tempu di cure mediche è di salute è altri suminati necessarii scappatu, l'imprese di l'industria di a prutezzione medica si sò andate in ritornu à u travagliu dopu à a pruduzzione di u Festival di Primavera, à u listessu tempu per appruntà à vultà à u travagliu per l'impiegati di l'impresa. è una linea di esigenze di sicurità di u persunale medicale, prutezzione di a salute è prevenzione di l'epidemie, secondu u guvernu publicu di pranzu, porzioni separati, lunch boxes, coltelli dispunibuli è cucchiara di forchetta è cusì diventanu un articuli difficiuli à ottene in u mercatu, Ci hè un assai ordini urgenti.

U cliente produce principalmente bicchieri di carta plastica, ciotole di carta è lunch box stampati per iniezione per l'armata è l'ospedali.Per assicurà a ristorazione sicura di u persunale di prima linea è risolve a carenza di pruvisti affettati da l'epidemie, u cliente hà ripigliatu u travagliu è a produzzione immediatamente dopu à u Festival di Primavera.

3. Cum'è u capu in u campu di i machini d'alta velocità, Ramada urganizerà a ripresa di u travagliu in a prima volta dopu avè ricevutu l'appruvazioni di u guvernu, per assicurà chì i clienti di i prudutti di prevenzione medica è di salute è epidemie ponu espansione a produzzione di forniture u più prestu pussibule!


Tempu di Postu: Mar-08-2022